Mange virksomheder er igang med, eller tænker på, at bruge sociale onlinemedier som fx LinkedIn og Facebook som en del af markedsføringen.
Ligesom dine kunder i dag automatisk forventer at finde din hjemmeside, er der en stigende forventning om at finde virksomhedens sider i de sociale medier.
En companypage på LinkedIn, en side på Facebook eller en profil på X, Foursquare eller Instagram.
Hvis du har en ide om, at din virksomhed også skal være aktiv her, så kan ReuberConsult guide til dig at gøre det rigtigt. Vi rådgiver om virksomheders brug af de sociale medier og om hvordan du kan styrke dine forretningsmuligheder med denne type markedsføring. De udfordringer, der kan og sikkert vil opstå, kender vi – og hjælper dig sikkert igennem.
Sociale onlinemedier kan gøre en masse positivt for din virksomhed, fordi der kommunikeres på brugernes og kundernes præmisser. Samtidig kan det virke skræmmende, fordi kunderne stiller store krav til åbenhed og dialog fra virksomhedens side. Derfor skal du aktivt tage stilling til, om din virksomhed skal være til stede i de sociale onlinemedier og i givet fald hvordan.
Spørg ReuberConsult – så hjælper vi dig med at finde svaret.